Monday

bosan melanda diri ku , ohh tidaakkk !!

wahhh , sudaa lme doe aku ta update blog doe , biasa laa busy ngn stdy en , agy pun aku agk mls laa en nk updte blog ny, hahha , yelaa nk updte blog ny klu mls mmng ta jdi ape laa blog aku t , tah ape aku mrepk kun t , haha , skunk dah strt cuty sklh . gntel bosan gilee doe , thp gaban laa doe , sbb ta taw nk uat pee doe , hmwrk dah tntu de , tpi snng jee sumenyee , haha , blgak pulak aku en , bia laa idop aku , wekk , gentel laa wee aku bosn thp gabn ny , oplish help me . rce nk gile aku dbuatnyee doe . adoii , pe aku nk ny  , nk kua , mmng bole 8 laa en  ujan doe  adoi , mslh ngre btl laa en  , sbr jelaa nysa , ny sume dugaan tok ko laa , haha ,ryt u aku g kua jln2 ngn opie mybff , gntel best doe , kua bdua jee , nk g mne2 pun bebas , haha , ari tu kitowg kua , stu sungai wang n bb tu , aku n opie tawf taw, sbb nk tgk bju aa,  biasa laa klu dah kua bdua shppng laa ape agy , sbb klu shppng time kua rmai2 mmng srbut doe , haha , then lps dah pnt tawf stu bb n sungai wang tu , ktowg  pun g laa tawf pavi luk cm biasa rutin harian klu hangout en , hhaa,  dah taw nk lpk mne doe , sknk ny pavi n bb jelaa tmpt aku n mmbr2 aku lpk2 n shppng , sbb tmpt laen jauh doe , n klu de yg dkt pun bosn gilee  n brng ta mnrik langsng , hahaa . okelaa , mau ZZZZZZZZAZZZZZZZzzzzzzzzzzzz , HHAHA , :)

No comments:

Post a Comment