Friday

terharunyeee :)

SAYANGGGGGGGG !!
mlm ny bby rindu bie sngt2 laaa , hm , wlaupun kte sllu jmpee mggu ny , tpy bby ttp rindu awk setiap saat , detik afyq , hmm , i loveyouu so muchh afyq , u are my last love , mytrue love sygg , aku sngt mrindui mu sygg , tbe2 s'dy anta msj , 
*awk dgr lgu ny , -faizal tahir - hanyut- 
then time tu aku gah onlinee , so aku pun bka laa , n dgr laa , pkir lgu ape , aku pkir lgu biasa2 jee , upenye2 ade mksd yg mdlm dlm lgu tu , hmm , bilee aku dgr lgu tu , perghh , rce nk ngis doe , gentl laa lgu tu dee mknye yg mdlm , terharu nyee aku doe s'ye suru dgr lgu n hayti lagu tu , hmm , tenkiuu sygg , hmm , bby pun ta boleh idop tnpee awk sygg  . kamu laa sgla2nye bg ku sygg , aku tharu sngt bilee dy bg lgu ny tok aku , sbb dy ny bkn jns yg suke tnjuk sifat rmtik dy , bile sifat rmntk dy dtg , saat tu laa yg amat2 aku hrgai doe , aku takan sia2 kun timee dy rmtik , snd tu laa plng bhrga dlm idop aku , sbb bkn snng s'dye nk tnjuk kan sift rmtik dy , heee , walupn pun kowng cbe laa hyati lirik ny , then klu kowng btl2 nk fellng  korng boleh dgr lgu ny dri page aku ny   , then dgr dri awl smpy abiz , pasti kowng akn felling if korng dee prsn laa kun , :)
Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu
Fahamilah ku tak mampu terus tanpa kamu
Bagaimana ku nanti
Bila tiada mengganti
Yang ku ada hanya kamu saja

Saat mata terpejam
Hanya kau ku terbayang
Menghapus semua segala rasa di jiwaku

Saat mata terbuka
Kamulah yang pertama
Tak mampu aku
Bayangkan

Hidup tanpa dirimu
 p/s ILOVEYOUU MORE AND MORE FOREVER AFYQ FAKHRI AZHARI <3

2 comments: